Brother DCP-585CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-585CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sailior 29-07-2012
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Onder garantie (2 x ) en 1 keer uit coulance zijn in een twee jaar nu drie keer de printkoppen ( zwarte inkt )en software vervangen, nu na drie weken met de derde set koppen heb ik weer geen zwarte inkt op de afdrukken. Ik ben wel klaar met de Brother op dit moment !!! Ga nu op zoek naar iets duurzamers

gerritwijers 12-09-2010
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

de DCP werkt draadloos in een gedeeld netwerk. Als ik wil scannen geeft hij de kreet "sluit kabel aan ". Alles gaat verder goed.Ra,Ra.

PatrickNieuwlaats 26-08-2010
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Zeer betrouwbare en gebruiksvriendelijke all in one. De kosten per print zijn zeer laag (zowel bij originele en imitatie patronen). Installatie van de printer is kinderspel. Een nadeel van de printer is , en dat is bij meerdere modellen, dat de papierladen soms stroef naar buiten gaat.

Ernst71 20-05-2010
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Heb de Brother DCP-585CW nu ruim een maand in bezit. Software om het apparaat via WiFi vanaf verschillende computers te kunnen gebruiken is heel eenvoudig te installeren en werkt prima, niet alleen voor printen, maar ook voor het scannen van documenten. Printkwaliteit is prima, maar mijn eisen zijn ook niet zo hoog. Heb deze printer mede gekocht op basis van de prijs van inktcartridges (huismerk). Prijs per milliliter inkt bleek voor dit apparaat gunstig. Ook het feit dat er een gode driver beschikbaar is voor Ubuntu (linux) was voor mij van belang.
Apparaat te kort in bezit om een cijfer te kunnen geven voor duurzaamheid.

T.J. 10-02-2010
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Na gratis een Epson van 2006 van iemand gekregen te hebben die nogal wat lawaai maakt en erg lomp is, toch gekozen voor deze Brother(aanbieding € 94 incl.BTW bij de bekende kantooroffice). Makkelijk te installeren/bedienen, goeie gebruiksaanwijzing, stil, zeer compact en nog mooi ook. De originele inkt is niet eens zo idioot duur. In tegenstelling tot de andere grote merken gebruikt deze printer geen kleureninkt voor de zwart of grijs afdrukken. Automatisch uitschakelen is in een voorkeurtijd in te stellen. Keurige printjes. Voor (grotere) foto afdrukken even goed de instellingen lezen, want daar is heel veel mee te winnen, maar dat geldt voor elke printer. Ja, die stekker van de voeding zit inderdaad aan de zijkant, dus tel maar 6 cm. bij de breedte op, maar voor een ander zit ie aan de achterkant weer in de weg. Verzonken was mooier geweest Brother! Nog te kort in huis voor een duurzaamheid cijfer.

JC 10-01-2010
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Deze printer 2 weken in mijn bezit.
Ik heb me goed voorbereid en alle multifunctionals van de "grote" merken vergeleken (HP - Epson)
Totdat ik deze printer tegenkwam.
De gok gewaagt en deze printer aangeschaft, en daar heb ik dus echt geen spijt van.
Na het uitpakken de snelstart even lezen en een kind kan de was doen. De printer heb je snel gebruiksklaar. Ik gebruik hem via de USB op de hoofdPC en via wifi met drie andere pc's in huis.
In totaal 1 pc met XP - 1 met vista en 2 met W7, geen enkel probleem. De nieuwste software eerst gedwonload van de site van Brother, even goed lezen in de duidelijke handleiding hoe te handelen en dan gaat er echt niets mis. Wel verwarrend vond ik welk setup bestand ik moest gebruiken, dat is het bestand dat staat onder alle talen.
Netwerk installeren viel me ook best wel mee. Je moet wel weten wat voor netwerk je hebt, de netwerksleutel eerst even opzoeken voordat je begint. Het netwerksignaal van de printer is erg goed, de PC's staan verdeeld over meerdere verdiepingen.
Al met al een mooie, snelle, stille en goed betaalbare printer. De afdrukkwaliteit is goed en de foto's vind ik zelfs erg goed.
De software is erg gebruiksvriendelijk waardoor scanner, mailen enz kinderwerk is.

chatman1810 04-12-2009
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Deze printer nu enkele dagen in bezit en voldoet aan al mijn verwachtingen. De installatie was heel gemakkelijk en er is ondersteuning voor windows, linux en apple osx (belangrijke reden voor mij om voor deze printer te kiezen). Wireless netwerk was ook eenvoudig te configureren, binnen een uurtje vanaf alle computers printen en scannen mogelijk. Fijn dat de papierinvoer onder de printer zit waardoor het papier niet uitsteekt aan de bovenkant. Ook foto's afdrukken ging prima na even zoeken in de handleiding mbt papierformaten e.d. en de kwaliteit is goed ivm foto papier 10x15.

Enige punt van aandacht zou de aansluiting van de netspanning kunnen zijn (zijkant). Als je de printer in een kastje plaatst kan je eventueel hiermee in de knoei komen. Ik heb een haaks netspanningssnoer gebruikt en dit gaat uitstekend voor mijn situatie. Tot op heden nog geen minpunten kunnen constateren. Top draadloze all-in-one voor dit geld.

NB. Ook aan energiebesparing is gedacht en de printer gaat in een slaapstand waarin er nog maar heel weinig stroom wordt verbruikt. Deze gegevens worden ook keurig netjes meegeleverd. Op de website van Brother kan je het product direct registreren ivm garantie en 1 jaar pick-up en 2e jaar carry-in.

F1Kris 30-09-2009
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Fijne printer, ik heb hem aangesloten op mijn lan (wifi zit er ook op, maar deze functie gebruik ik niet) en het werkt goed. Met de installatie geen problemen ondervonden (alles spreekt voor zich). De machine gaat vanzelf uit, er komt een print- of scanopdracht binnen, machine gaat aan, doet zijn ding en gaat vervolgens weer uit, ideaal.

Fotokwaliteit is ook goed, valt me niets van tegen.

Ik heb er geen spijt van!
Kris.

Paul52 10-04-2009
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Gisteren de printer gekocht nadat mijn 3de Epson printer het had begeven. Was erg te spreken over Epson maar wilde nu een draadloze printer hebben voor niet te veel geld. Nou echt een geweldige koop. Eerst de printer beneden op usb aangesloten en daarna draadloos op de ander pc's via de router in de meterkast. De router hangt daar om het signaal van draadloos internet te versterken. Nou binnen 10 min was het gepiept, erg simpel en goed aangeven via het display op de printer. Het draait echt geweldig. Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken. Natuurlijk zijn de foto's niet te vergelijken met een fotoprinter.
Prijs - kwaliteit voor mij een dike 10

Lexter 01-02-2009
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Ik heb deze printer nu enkele weken, en hij werkt goed.
Hiervoor een DCP330c, en die werkt (nog) prima, maar ben overgestapt om de netwerk en WiFi functie.En hij is iets sneller. Ook draadloos werkt hij goed. Prima nl talig groot display waar alles is in te stellen. Foto's printen gaat goed, maar niet te veel fotopapier in de fotolade doen. 10x15 print hij behoorlijk, maar ik heb gisteren een A4 geprint,en die zag er helaas niet uit.
Waarschijnlijk een instelling niet goed gehad. Maar het is géén echte fotoprinter. Voor normaal printwerk is deze printer een goede keus, met zeer goedeigenschappen en mogelijkheden. Ook is de service goed, en kun je de garantie via de Brother website uitbreiden t/m drie jaar.

Le Compte 23-01-2009
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Ook voor mij verliep de installatie in een bedraad netwerk (met XP) in een handomdraai. De bijgeleverde software doet alles voor je. Vanaf 3 printers bijna probleemloos printen. Soms komt het signaal niet helemaal goed door en wordt er een halve pagina geprint. De bijgeleverde Paperport software is even wennen, maar handig. Scannen gaat snel en goed. Foto's print ik eigenlijk niet dus dat nog niet geprobeerd. Al met al ben ik toch zeer tevreden over deze printer. Qua printkosten wel even opletten. Uit een vergelijkende test kwam de canon er MP620 beter uit. Deze heeft ook een aparte grote tank voor tekstprints. Bij deze Brother printer is de zwarte tank niet echt groot. Er zijn echter goedkope compatible tanks, met dubbele inhoud, op internet te vinden.

dibrial 30-12-2008
Geschreven voor: Brother DCP-585CW

Ik heb deze printer net opgehaald en geinstalleerd via een bedraad netwerk.
Het installeren ging erg makkelijk op Windows XP. Wat mij het beste bevalt is dat Brother perfecte online ondersteuning voor Linux biedt. (CUPS dirvers voor printer en scanner) Ik heb de printer en de scanner in een handomdraai (voor Linux begrippen) geinstalleerd met de duidelijke Brother uitleg.
Het scannen gaat ook prima via het netwerk en de Wireless interface leek mij ook volledig en duidelijk.
Het apparaat ziet er stevig en mooi uit alleen de voedingskabel steekt een beetje uit.
Na het installeren van de meegeleverde inkttanks (gelukkig zonder rare chips e.d.) was de printer snel bedrijfsklaar.
Er zit een aparte lade voor A4 en 1 voor 10x15 fotos bij. Deze is makkelijk naar voren te schijven waarna er geprint kan worden op foto papier.
Het scherm is duidelijk en door zijn 3,3 inch breedbeeld goed af te lezen. Helaas heeft het niet een top resolutie, maar fotos zijn goed te zien.
De prints zijn goed en de foto's zien er goed uit. Mooie kleur en snel geprint.
Het laden vanaf USB/SD/CF werkt ook goed en je kunt door de foto's browsen. Helaas kon ik ingescande foto's niet op het scherm zien en bewerken.
Bij het scannen kun je kiezen naar welke netwerk PC je de foto scan wilt sturen en hoe (Foto/OCR/Bestand)

Ik ben erg tevreden met deze printer, nu hopen dat hij het lang volhoudt. Er zit in ieder geval 2 jaar garantie op (1 jaar pick up and return en 1 jaar Carry-In). Ze hebben dus wel vertrouwen in hun produkt en printkop.

Opvallend is dat de cartridges niet op de bewegende printkop zitten, maar voor in de printer.

Hopelijk is dit de terugkeer van Brother in de grote winkels, want ik heb stad en land af moeten zoeken naar een plek waar ik deze printer kon bekijken.